Reklamační řád

    • Rudolf Korbelář - Velkoobchod
    • IČ:65212240
    • DIČ:CZ7710263605
    • se sídlem:
    • Vedená u ŽÚ v Trutnově, č.j.: 38/01, ev.č.: 361005-9009    
    • kontaktní údaje: Horská 30, Trutnov 54101
    • email: moje@neresti.cz
    • telefon: +420 608960901
    • www.neresti.cz

Uplatnění vadného plnění (reklamace) 

v souladu s ustanovením zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku a zákona číslo 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.

Vadné plnění neboli reklamaci můžete uplatnit několika způsoby:

1) Osobně na prodejně na adrese Horská 30, 54101 Trutnov.

2) Zaslat zboží na adresu Horská 30, 54101 Trutnov.

3) Podat oznámení na emailu moje@neresti.cz

Vždy je dobré pro snadnější a rychlé vyřízení k poškozenému zboží přiložit stručný popis závady a doklad o koupi.

Reklamece uplatněná v sídle provozovatele bude vyřízena ihned pouze ve složitých případech bude rozhodnuto do 3 dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. O vyřízení reklamace je dle výkladu Ústavního soudu a Nejvyššího soudu povinen podnikatel spotřebitele vyrozumět. Podmínkou pro běh těchto lhůt však je, že spotřebitel k vyřízení reklamace poskytl prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení