Reklamační řád
- Rudolf Korbelář - Velkoobchod
- IČ:65212240
- DIČ:CZ7710263605
- se sídlem:
- Vedená u ŽÚ v Trutnově, č.j.: 38/01, ev.č.: 361005-9009
- kontaktní údaje: Horská 30, Trutnov 54101
- email: moje@neresti.cz
- telefon: +420 608960901
- www.neresti.cz
Uplatnění vadného plnění (reklamace)
v souladu s ustanovením zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku a zákona číslo 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.
Vadné plnění neboli reklamaci můžete uplatnit několika způsoby:
1) Osobně na prodejně na adrese Horská 30, 54101 Trutnov.
2) Zaslat zboží na adresu Horská 30, 54101 Trutnov.
3) Podat oznámení na emailu moje@neresti.cz
Vždy je dobré pro snadnější a rychlé vyřízení k poškozenému zboží přiložit stručný popis závady a doklad o koupi.
Reklamece uplatněná v sídle provozovatele bude vyřízena ihned pouze ve složitých případech bude rozhodnuto do 3 dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. O vyřízení reklamace je dle výkladu Ústavního soudu a Nejvyššího soudu povinen podnikatel spotřebitele vyrozumět. Podmínkou pro běh těchto lhůt však je, že spotřebitel k vyřízení reklamace poskytl prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek.